tisdag 19 oktober 2010

TRÖTT like hell...

Hemma hos syrran igen . Sååå trött efter denna kaos natt och RÖRIGA dag..
Hade helst av allt velat åka hem och lägga mig i min egen säng. .hade varit underbart!
Men vad gör man inte för sina nära&kära?! Barnen är allt och syrran min behöver hjälp idag oxå. <3<3

Har även ätit min äckligaste middag på länge en jävla Gorbys!! FyF*n!!
va nödfall då jag endast fått i mig frukost idag .. Inte gott nånstans men va det el åka i väg och handla mat och tiden fanns inte för det! :/

Kidsen sitter nu och spelar "Bamse" memory" Och snart är de dags för kvälls fix mm.
Själv tänkte jag avsluta med kvälls bad idag igen va så skönt& avslappnande!!
ÄLSKA VARMT BAD!:)

Imorgon är det kalas dags för Alex prinsessa Julia som fyller 1år! <3<3

På fredag är det dags för konferens/Kickoff med jobbet!
Toyota har hyrt hela kolmården&vilmarks hotellet så vi åker dit FRE-LÖR.
Det kommer bjudas på aktiviteter-5kamp mm. Middag ,fest ,övernattning,kombinerat med utbildning&koferens!
Ska bli jätte roligt! =)
Mirran blir hemma med D få se vad dom hittar på för skoj :)

Nu börjar de bli liv i luckan time to go!

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar