tisdag 12 oktober 2010

YES JAG SKA! SKA!!G

oh YES i will! Är dags för ny tatuering snart glömde skriva de igår;-) Har pratats om de ett tag men inte riktigt kommit till skott. Har inte heller vetat vad jag vill ha men nu är jag rätt säker,gäller bara att bli hundra! Tänkte iaf skriva in Mirrans alla namn i nå snygg FET skrivstil,på skuldran tror jag. Tänkte sen göra en lite större tatuering men de får bli en suprise sen då jag visar den. ;p Har varit grymt frustrerad idag då jag verkligen har behövts ,Har gjort mitt bästa men har varit lite osäker gällandes en sak på jobbet...Och det är skit jobbigt! Jag vill kunna allt veta allt och göra allt bra! Men har kännts lite halvdant idag ..:-/ Får bli nya tag i morgon! Kl ringer 5.45 få se om jag lyckas ta mig upp blir 3de försöket nu .. Och det är katastrof är så himla trött när kl ringer, de är helt sjukt asså!Men ska tvinga mig upp i morgon behöver komma i rätt riktning nu nu nu. Jag är egentligen VÄLDIGT strukturerad har bara ruckat på lite saker och fått in fel vanor. Jobbar på att få in rätt vanor igen ,Och de va fan lättare sagt en gjort haha :-D Men tro mig jag vill jag kan jag ska! Har fått svårt att sova oxå och vart finns boten mot det?! Ni vet trött men kan inte somna el så vaknar jag konstant.. Vilka problem man har hö hö god natt!

1 kommentar: