måndag 8 november 2010

BLOND SEXIG SNYGG..

Yeah thats me! ;):)
Nyss hemkommen från underbara Alexandra (Sandy) som färgat och klippt mitt hår lite.
Är super nöjd och känner mig som JAG igen!
Mirran hängde på dit,hon fick oxå klippa sig samt locka håret lite.
Hon va jätte glad min lilla pratkvarn som babbla babbla och babbla :)
När vi va klara skjutsade vi hem Alexandra och Mirran somnade självklart i bilen.
Är ju rätt sent så att få hem henne ur bilen( händerna fulla) sen va mindre kul,Tur att vi inte ska upp så tidigt i morgon.

Inhandlade KROM tabletter idag för att minska sötsuget.
Mitt sötsug har ifs inte varit så illa som det en gång varit men socker övertar en som en parasit man inte blir av med och sockret ska väck..

Skit tråkigt att blogga utan bilder :/ Komme att komma snart igen !!

Och har så mycket jag vill skriva och säga men skulle kunna skiva en hel bok om jag lätta på hjärtat ..Men inget jag kommer dela med er..
Just me being emotionell...thinking about emotions and life...
The elements of life.."

Nu sova .
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar