lördag 13 november 2010

DISCOBOWLIG!

Haft en super trevlig dag med Ellen som kom med sitt glada humör och joinade mig ´med tvättstugan jag hade fram til kl 18. Massa prat ,dricka latte,chilla tills vi kom på att vi skulle antingen på bio el discobowling! Vi bestämde oss till slut för bowlingen. :)
Blev jag Ellen D charlie och A som åkte in.
BOWLA-RAMA årsta partihllarna)Tror det heter så??
Vi beställde lite käk FishnChips som för övrigt va skitgott! Brukar va lite "kinkig"
och "kräsen" men blev förvånad! Snabbt gott enkelt ;P
Spelet började och jag tog ledingen rätt fort..och det höll i sig! HAHA jag va fan grym på att bowla kan inte komma ihåg sist jag bowla och att jag kunde va såhär bra?! Vann inte men kom iaf tvåa =) Ellen va sämst hahahah...Vi skratta som fan.
skulle ha filmat när hon kasta kloten! (ok dom flög inte bakåt iaf ;) )
Det enda minus va musiken...Ingen höjdare..Så bättre musik hade gjort det ännu roligare!

Efter bowlingen åkte vi raka vägen hem..Tänkte mig film och mys men va nån som somna;)
Så blir sägen för mig med ,Imorgon blir det jobba!!

GOD NATT FOLKET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar