tisdag 2 november 2010

FEEELS GOOD

Hemma hos Lina just nu åkte hit efter jobbet med Mirran.
Va sjukt länge sen Engla&Mirran fick leka och dom leker så bra idag!! Bus tjejer! =)
Vi har fikat lite snackat ,CATCHAT UPP!! Går för lång tid emellan gångerna man ses...
Men bättre sent än aldrig"
Linas mage har växt ,UNDERBARA bebis mage!! Inte så långt kvar till det kommer en liten bebbe till man kan gosa med,MYYYS! Är man bebis kär el vadå ;)

Jobbet idag gick grymt bra! Fick sitta som planerare sköta verksamheten mot verkstan.
(som jag gjorde några veckor i somras) Våran ordinarie kille va ledig idag & samma i morgon. Skönt med lite omväxling och när man lyckas att få det att funka.
Mitt case föresten jag hade tabbat mig på löste sig..
Våran kund blev nöjd och det va ingen skada skedd!!
Så det gjorde min dag extra bra och kunde pusta ut...SWEEEEEET!

Nu är det röijj på ungarna och jag ska va social en stund(slita mig från datan)
innan det är dags bege sig hem.


puss&kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar