lördag 20 november 2010

Good morning SUNSHINES!

Just nu sitter jag & Clara i köket och skriver önskelista till tomten.
Får hoppas att tomten tycker jag varit snäll så jag får några paket i år hehe ;):)
Moa&Mirran kollar på Iceage2 och bråkar titt som tätt. Måste va "syskonkärlek fast dom är kusiner.Hahah helt galna är dom ..Undra vart deras temprament kommer ifrån ?? ;P Dom löser det iaf själva och det dom bråkar om är glömt efter 5 min!

Ska ner till centrum och möta zzzalie kl 12 ,handla lite lördags godis och kolla lite sen ska jag till gymmet! Ska tränas idag och imorgon!

Dags för en latte snart så man vaknar lite..
Puss hej!

ps.Kommer ha nytt nr från idag skickar det till er alla mina vänner ;) ds

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar! Saknar dig, hoppas allt är bra. Måste ses snart <3

    SvaraRadera
  2. Ja vi måste ses snart !! miss u to !

    SvaraRadera