måndag 1 november 2010

Ipren-Alvedon-Tradolan...

Är det jag försökt bota min huvudvärk med men INGET HJÄLPER!
Det har dämpas lite men trycket-värken bak i huvet sitter kvar.
Känner inte igen huvudvärken alls..inte som när jag blir sjuk el spänt mig varit stessad mm.Utan det här är mer som en tryckande dunkade huvudvärk som gör att de enda jag tänker på äe den här jävla huvudvärken! GAAAHHH kan inte tänka!
Migrän? Inte en aning....
Tänkte gå tidigare från jobbet men jobba till 16 iaf. Bli jobba i morgon med men senast kl 17 blir det hemgång piece of cake ;P
Fats än huvudet dunkar så har jag handlat ,lagat mat ,städat ,diskat,Tvättat av alla Mirrans yttekläder.Så nu är dom rena och fina även hennes skor tvätta jag av :)
Hållt på och monterat ihop lampan vi köpte oxå... Men va inget mitt tålamod oka med idag :/ Den får vänta tills imorgon!

Har kollat på CSI nu och strax blir det sängen ..

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar