lördag 6 november 2010

KÄNSLOR TANKAR JAG

Att stänga av känslor är nåt jag alltid lyckats med om jag velat. jag kan va COLD AS ICE
stänga av och aldrig mer låta vissa känslor komma fram om jag inte vill..
Om jag velat stänga in stänga bort nåt så har jag gjort det. Låter kanske inte så hälsosamt men det har hjälpt mig genom många saker i livet .. Och kan säga att redan som 7åring fick jag genom gå livets hårda prövningar.
Vissa känslor är mer lätta att stänga bort en andra..men ibland kommer jag på mig själv.
Ibland borde jag låta vissa känslor komma fram istället för att hålla tillbaka dom?!
Man ersätter sina tankar med andra tankar för att.. Nånslag försvars mekanism sätter sig i in..
Man försöker lura sig själv.. men man kan ju inte lura sig själv från sanningen,Eller hur??
Så kenpigt....!
ni förstår nog ingenting ,Inte jag heller för jag är en sån känslosam människa och kan känna hundra olika saker på sammma gång...
Har ibland fått höra att jag är så hård& kall men det stämmer inte...
That is not how iam-Det är bara ett sätt att "öveleva" dom dåliga känslorna..
Måste bli bättre på att våga visa det bra som jag känner om allt..

behövde skriv ava mig lite så blev 2 inlägg =P

PÖÖÖSSSSS!

1 kommentar: