torsdag 11 november 2010

Lev för att jobba-Jobba för att leva!

Ne inte riktigt va ;)
Men det är till en fördel om man trivs på sitt jobb och älskar det man gör,och det gör jag! Gillar att va bra på de jag gör och vill kunna allt.
Kanske inte är dröm jobbet FOR LIFE
Men trivs som fisken i vattnet just nu och får saker gjort!
Att jobba med kunder är jätte roligt och nåt som är ännu roligare i arbetet är när man lyckas få en riktigt missnöjd kund
(som aldrig mer ska komma till oss eller använda sig av våra tjäster)
så nöjd att han/hon ler och tackar för servicen han/hon fått av mig! Det är bla det som triggar en hela tiden! KEEP ON SMILING!
Att jobba mycket och samtidigt få ihop familjelivet + annat är det ultimata.
Jag har själv jobbat rätt mycket svårt att hitta tid och prioriterar nu mina tidiga veckor nu för att få tid med mina hjärtan ,Umgås,träffa friends&family osv.
BALANS!! Alla behöver balans!
När jag ändå babblar jobb så blev det övertid idag med..Litet möte,det va bra.
Är rätt trött nu hemma chillar. Täkte kolla på en film men pallar nog inte..Blir sova och i morgon är det fredag..
Thank god its friday säger jag bara! ;)


SLEEP TIGHT N DONT LET THE BIG BUGS BITE....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar