fredag 5 november 2010

NATTUGGLA-Jag??

Sitter hemma nu spanat runt lite i cyberspace. kl är 03.15 och jag borde ha sovit för läääänge sen men nopp! Efter att sovit på dan och sen fått i mig en bigsize redbull + latte så har det varit ganska kört. Är så koffein känslig men ändå utamanar jag ödet ;P (till att kunna sova)
blir väl en ca 4 tim sömn i natt GREAT! Ska inte klaga ifs,Har fått trevligt sällskap ikväll och ätit en god rekomenderad hallon paj med glass "deluxe" hahaha ;)
Is was the shit!
Har även skrattat med mina loved ones åt youtube klipp !! Fan jag dog av skratt ..
"Laserturken" "skogsturken" "nakenlekar" och massa annat roligt..humor höhö.Ne nu börjar ögonen ge med sig och jag hoppas på en glad soltråle till dotter i morgon bitti!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar