söndag 7 november 2010

OM MAN VET VAD MAN VILL HA -BLIR DET ALLTID SOM DET SKA

Att få INSPIRATION och kunna få prata om sina KÄNSLOR är bland dom 2 bästa sakerna som finns för mig.
Har ibland svårt att öpnna mig och säga vad jag verkligen tycker och tänker,och att prata med en person som får en att öpnna sig är hur skönt som helst ..
Ni vet när det "släpper"
Har varit lite upp och ner känslomässigt dom senaste dagarna ..
Men det känns fan helt ok. Det känns bra!
Känner att jag vet vad jag VILL/KAN och HUR jag ska göra det!
Det är här inspirationen kom in i bilden. ;)

Jag gillar inte alls när det är mycket snack men det händer inget"
Attjag själv har innefattas i den kategorin gillar jag ännu mindre..
Och det är här FÖRÄNDRING -
jag vill kan och ska kommer in i bilden;)

Är många som inspirerar mig och får mig att må bra,Vissa mer än andra ;P
Och kommer fokusera på precis dom människorna i mitt liv istället för dom som drar ner mig..

Har varit ute och flängt hela dan med ett bra avslut på kvällen :)
Nu är det dags för sängen!

PUUUSSSSSSSSS!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar