lördag 18 december 2010

BARA OFF!!!

Fan alltså .Man ska inte gå och lägga sig irriterad för då vaknar man irriterad.
Jag gör det iaf . Kan ju välja om jag ska va SUPERGLAD el om jag ska låta små saker dra ner mitt humör..och idag väljer jag att låta dessa småsaker förstöra!
För en stund iaf... ORKAR INTE BRY MIG! Eller jag gör ju det lite eftersom jag nu sitter här utan ett smile på läpparna. STOR SUCK!

Hatar onödiga kommenterer.
Ni vet när folk säger fel saker vid fel tillfälle!
Tänk innan ni talar..
Hatar små vita lögner för vet man att personen ljuger
(fast det är en skit grej) så är det ändå irriterande.
Fattar inte varför folk är så fega..
Och man behöver inte ALLTID säga vad man tycker.
Man kan åtminstonde välja RÄTT tilfälle el hålla käften!!

Den här dan suger just nu ..men ska börja fixa lite hemma sen hitta på nåt med Mirran .
SÅ DET KOMMER BLI EN BRA DAG ÄNDÅ!!!!!!!!!!

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar