fredag 31 december 2010

Början på ett slut"

Sista dagen för 2010"
Varit ett blandat år med mycket som varit bra och med mycket som varit dåligt.
Ser framemot 2011!
Har helt andra proriteringar(planer) än vad jag hade när 2010 började.
Kommer bli ett bra nytt år!

Finns en del saker jag helst vill glömma från 2010..
Men oxå saker som GJORT MIG SÅ GLAD 2010!!

Tex Mitt nya jobb @ TOYOTA som jag började på i april!
Sommaren i småland.(den skönaste semstern utan data&telefon.. va underbart,NJÖÖT!
Min vän Annie flyttade från Greece hit till Sverige.
Börjat umgås med Ellen igen som för övrigt firar nyår med mig idag :):)
Älskar mina vänner min dotter och den familj jag har .
Älskar er som ställer upp när det varit svårt och ler med en när det gått bra som kvar finns oavsett vad!!!

Gott nytt år&God fortsättning!!!!

kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar