onsdag 15 december 2010

Jaha . .

Hemma all alone . Soffläge som alla andra kvällar vid den här tiden om jag inte sover ;-) Humöret har varit upp och ner i dag . Är så frustrerad . . Och det går ut över andra även om jag egentligen inte vill det . Svårt att hålla sig när man håller på att explodera inombords! Fast det går över ganska fort . . :$ Kommer bli bra så fort jag kan jobba SLIPPER gå hemma och kan äta igen . Det är mitt största problem . .MAT! Håller på att dö av att inte kunna äta på riktigt . Bara acceptera men shit . . Vill äta nåt som smakar men Livrädd för att få magsår:-/ så det får ta sin tid . . Några dagar till så borde de va bra med tanke på att jag inte kräkts alls nu . Nu ska jag fortsätta surfa in cyberspace. Imorgon måste jag förbi TOYSRUS !!:-/ puss och god natt folket . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar