fredag 17 december 2010

JULKLAPPAR är dyrt...

Men dom inhandlas mest för barnens skull och se deras leende när tomten kommer är oslagbart!!
Handlade på Toysrus idag gick på ca 3000kr och ännu är vi inte klara =)
Längtar lika mycket som mirran till jul!! hihi ;)

Hemma hos min sötis Alex nu som jag inte träffat på evigheter känns det som!!
MYS och tjejsnack är det bästa! <3

Ikväll firas Ellen och jag kunde inte va med..lika bra med tanke på mat&alkohol intag inte skulle va någon hit ;(
Hoppas du får en UNDERBAR KVÄLL GUMMAN!!!!

Planer för helgen..Dont know..
Dagen idag gick inte alls som jag tänkt mig så bättre att inte planera för att slippa bli besviken.. orkar inte stressa för nåt eller lägga ner nån energi.
Tar helgen som den kommer. Resten tar jag nästa vecka !
Nu ska jag va social .
Mitt hjärta ligger och vilar här i soffan <3

Puss hej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar