tisdag 21 december 2010

Just smile ;):)

Hemma från jobbet nu .Blev övertid idag fram till dryga kl 20. Och det behövdes!
Har precis fixat mina tandskenor och ska börja bleka mina tänder.
Kommer att behöva bleka dom i ett par omgångar så få se om det funkar :)

Funkar det inte så följer jag min kära väns råd att köpa tandblekning hos tandläkaren.
Kostar ca 2000kr men det är väl värt pengarna om man vill ha ett vitt & snyggt leende?!! ;)

iiiiii lite stressad över att dom sista julklapparna ska inhandlads på torsdag med resten av sveriges befolkning..GAAAH !!
Snacka om julstress...
Får träffa min kära broder-brosan brorsonen JIMMY!!
och även Chaaarlie hakar så blir kul iaf!Gissar på att det bli SKHLM.
Eftersom att D oxå kommer få en julklapp el två så blir han hemma med Mirran..hehehe <3<3


Puss&kram skumbanan nu ska skenorna in i munnen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar