lördag 25 december 2010

Känner lugnet...

Vi har vilat och tagit det lugnt hela förmiddagen.Jätte skönt.Ingen stress.
Inga planer. Vi ska åka och handla lite mat och sånt som behövs.
Lyckades somna tillslut igår iaf..Men blev sent.
Förstår inte varför jag plågar mig själv med sånna filmer ??!

Fick en ny bärbar data igår (SAMSUNG) jättefin !Fick den av my love ;)
Det va den bästa julklappen!
Blev självklart glad för allt jag fick! :)

Mirran fick MASSOR av juklappar!! Bla Sminkdocka,synt med mikrofon och en bratz mikrofon,målarset,pennor,barbies,dockkläder,smyckesskrin,filmer,
Babyliss locktång som jag oxå kan använda haha ;) Och mycket mycket mer.
Blev en hel Ikea kasse och flera påsar med leksaker mm till henne!
Hon har varit sååå glad min lilla virvelvind!

D här hemma fortsätter att va sjuk :(
Mirran mår bra och jag mår ganska bra förutom att jag har fick blåsor runt hela munnen /i munnen :(
bläää på det.. Inte så skönt och inte alls snyggt ;(
Trött på förkylningar feber magsjuka och allt skit som bara går runt och runt...
Hoppas på ett friskt år 2011!!
Och klart vi ska va friska!

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar