tisdag 28 december 2010

NEW YEAR!!

Jaha planerna för nyår är igång! Är barnfia det här året så nåt hittar vi på fast det kanske blir åt det lugnare håller som sagt.
Middag,efterätt,mys,trevligt sällskap.Lite dricka& raketer på det.
Bästa Ellen kommer oxå så bli kul!
Vill man parta så drar vi vidare annars blir det att vara kvar här :)
Finns lite fester här&där så få se. .

Äntligen börjar all sjukdom va över här hemma (nu ska mina läppar bli ok bara oxå)
Sen är det dags för att lära sig åka SNOWBOARD! Jag vill jag kan jag ska höhö ;)
Folk är skeptiska då jag aldrig stått i en backe!
Visst kommer jag ramla säkert HUNDRA gånger men jag ska lära mig..Tror ni jag är envis? Då tror ni helt rätt..Kommer inte att ge mig i första taget!!

Ja jag skulel va i säng för länge sen men som vanligt ugglar jag uppe! Sängen nu!!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar