söndag 26 december 2010

SAMMYS ÄVENTYR" 3D





Varit på bio med Ellen & Mirran. Vi såg Sammys äventyr i 3D! Blev helt faccinerad av hur bra dom gjort filmen och så va den rolig oxå =)
Efteråt käka vi och gick runt lite på Heron.
Har med andra ord varit en bra dag tills min kära dotter tyckte det va dags att börja testa mitt tålamod...
Herregud säger jag!
Hon är så kaxig och ger sig inte!
Tjatar öronen av mig och tjafsar om allt..GAAAH!
slutade iaf med att jag slängde hennes gosedjur jag köpte på heron.I PAPPERSKORGEN!
Plockade ut alla hennes nya leksaker i hallen,och så fick hon gå lägga sig på en gång nu nyss när vi kom hem. :(
Är jobbigt att va bestämd och hålla det man "hotar" med när hon beter sig som värst..För hon blir så ledsen efteråt.Hon förstår vad det är hon gjort och säger förlåt när hon lugnat sig.Men kan ju inte ge med mig efter det iaf....
Är väl bara att kämpa på med denna trots period hon hamnat i.
Imorgon är det en ny dag med nya tag :)

Nu chilla bara ladda för jobb i morgon.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar