torsdag 20 januari 2011

2006.01.20


ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE DOTTER SOM FYLLER 5 ÅR IDAG!!

Idag har inte dagen varit som Mirrans tidigare födelsedagar.
Dels för att jag inte har henne hemma eller träffat henne ;/
Lite tråkigt men i helgen blir det KALAS för fulla muggar!
Och lokalen är bokad nu haha ;)

Sen för har tankarna verkligen snurrat bakåt i tiden..Shit är 5 hela år sen hon föddes.Tiden har bara rusat iväg!! Vart tar tiden vägen???!
Men den morgonen hon kom känns som igår..
Det va en sån sjuk känsla att jag MELISSA hade fått barn..
De trodde nog ingen av mina kära vänner & familj,kunde inte fatta det riktigt själv. :)
Hon är iaf det bästa som hänt mig!

Är många som frågar om jag (vi) inte vill ha fler barn.Och såklart jag vill!! Jag vill inte att Miranda ska vara det "enda" barnet och växa upp utan syskon..
Jag älskar barn och är bebiskär som faaan ;P Ser inte framemot att bli tjock haha men klart det skulle va underbart med en till)
Tiden har inte varit rätt bara.Men när är den rätt??
Vet ej..
kanske snart kanske inte ;)
Och man är ju inte ensam om att skaffa barn heller så det blir när det blir..

'ÄLSKAR' 'SAKNAR' 'LÄNGTAR'

pUSS HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar