onsdag 19 januari 2011

Åksjuk "like old days"

Hemma just nu efter återigen en rörig arbetsdag.
Den slutade dock bara bra sig!
Blev ingen middag idag heller utan vi köpte thaimat istället.
För min del blev det kyckling me cashwenötter. SÅ GOTT!
Får "skäll" här hemma för jag inte äter upp maten ..Ok får inte i mig hälften ens.
Men jag veeeeeeeet! Hör detta nästa varje dag på jobbet oxå..Stor suck på det.
Jag äter det jag orkar.punkt. :)

Har blivit åksjuk idag två gånger! Gamla tider kommer upp i minnet ..fyfaan.
Inte kul. Mår sjukt dåligt när jag väl blir åksjuk.Första svängen va till o från lunchen.Och nu när jag fick skjuts hem va andra gången.
Känner fortf av det ;/

Har lite magsår över en sak oxå. En jävla skit sak egentligen.
Får lägga ner tanke verksamheten helt enkelt och komma över det!!
Är inte alltid så lätt men JAG MÅSTE!

Nu göra ingenting eller nåt?! Konstigt utan Mirran hemma *SAKNAR*

Puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar