tisdag 18 januari 2011

FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Kom hem för ett tag sen.
Såå hungrig så jag håller på att dö i vanlig ordning!!
Fick bli ett glas Proviva(jordgubb) och en macka till middag.
Hälsosamt? INTE ALLS! Men ORKAR inte laga mat idag .. =P

Blaaah haft en jävla rörig dag!! Strul med min egna bil.
Strul på jobbet,och när man försökt lösa dessa strul har man strulat till det ytterligare.. Så nu har jag YTTERLIGARE saker att lösa.. Rörigt va?
Gör det gärna inga problem!
Men en tjafsig dag som denna fick det bägaren att rinna över! (nästan iaf)

Haft ett samtal med en ledsen vän...IM HERE FOR YOU ALWAYS!
Tråkigt att se när ens sårade och jag önskar ibland att jag kunde gå in och laga deras hjärtan som gått i tusen bitar.. ;(

PS. Har 2 st som ritar upp förslag på min TATTOO.
Ena är en bekant och andra är en GRYM tatuerare ;) Får en del uppritat till helgen,SPÄNNANDE!)

Ciao folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar