lördag 22 januari 2011

Haha...

Glömde såklart köpa bakpulver så mina "bakprojekt" halverades.
Typiskt mig att glömma nånting!! ;/
Aja blir iaf tårtor pizza och brownies. Kakor mm inhandlas i morgon.

Ush mår illa med tanke på hur mycket socker jag fått i mig dom senaste dagarna..
Kalas efter kalas efter fika efter fika.Istället för att tex bara ta en kaffe så tar man alltid något till.
Impad av kära LOTTA som som vänt och blivit nyttig! Vem trodde det?? Inte jag heheh
(No hard feelings va ;):) ) Jag ska hålla min mun stängd om mig själv och talar om sen när jag gjort slag i saken med nyttigheter och träning osv..

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Men vad konstigt det blev igen,det här inlägget är det senaste ju!!

    dom bytte plats inläggen???!!!

    SvaraRadera
  2. ha ha ja alltså jag TÄNKTE unna mig en semla igår...men det vart ingen,tyvärr.

    kram L

    SvaraRadera