fredag 21 januari 2011

Less jag blir...

En jobbig dag och en jävla piss kväll!
Skrev ett långt inlägg som försvann ut i cyberspace nånstans med bilden jag skicka.. Tack för det..GAAAH!Skrev en hel del bla att jag är NEGGO och att det här är andra f*tt helgen på rad!
Nu har det blivit så att man längtar till jobb veckorna för att helgerna ändå bara är skit.. Ok är två helger hittills (ska inte överdriva) men känns fuckt up ändå..
Säger sorry för mitt negativa skrivande.
Är skönt att skriva av sig vare sig jag är glad arg el ledsen.
Känns faktiskt bättre efteråt..(Kan ju inte skrika så får skriva istället ;))
Vill ha hem Mitrran nu oxå.
Bara en natt kvar och i morgonbitti är hon hemma <3 ÄNTLIGEN!

Vissa "problem" går inte att lösa..när dessa börjar är det som en sjukdom som sprider sig som inte tar slut förens allt är förstört"

Ni hör så positiv jag är..haha...

Dags försängen! OVER AND OUT...ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar