måndag 31 januari 2011

Okej...

Gjorde de jag inte skulle göra.
Har gått in på vårdguiden läst en massa.Skulle jag inte skulle gjort.
Hypokondrikern Melissa liksom. Nu tror jag det värsta av allt.
Har en läkar tid imorgon ..Inget allvarligt.
(Borde de inte va) men inget ni behöver oroa er för..!!
Räcker att jag gör det ;)

Har varit en jävla uppförsbacke nu och det blåser MOTVIND!
Dom säger att en olycka kommer aldrig ensam..så frågar vad näst..??

Tänk att saker& ting kan ändras så snabbt..Tankesätt,beteende,värderingar etc.
Ibland behövs så lite för att de ska göra så mycket ,och ibland så mycket innan man inser.. Och då kan de va försent..
Nog om de.

Varit en helt ok dag på jobbet iaf.Mycket att göra och fått mycket gjort!
Är perfekt!
Fort glad för min nyckering hahaha...skrattar...

Puss&kram skumbanan

2 kommentarer:

  1. Melissa nu blir jag orolig????
    Jag hoppas verkligen för et bästa av er !

    Och att läsa på vårdguiden gör en till ett nervvrak!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman..Det kan va allt eller ingenting..Fick en tid fort iaf till läkaren .Berätar sen när jag själv vet mera! Ja vårdguiden är katastrof samma symptom stämmer in på HUNDRA SAKER!!
    Hoppas att de bara är jag som "oroar" mig ;) ;( :/ :)

    PÖÖÖSSS!

    SvaraRadera