torsdag 27 januari 2011

Shopping är bra för själen ;)

Är strax klar med städningen hemma. Fixat & donat massor.
Det jag har kvar är att gå och slänga påsarna med skräp (sånt som vi rensat)
Tidningspapper mm och bära upp lite saker till vinden.Sen är jag helt klar SKÖNT!
Ville få allt gjort idag så slipper jag städa & fixa i helgen.


D har åkt på en 4 dagars tripp med jobbet. Dom ska åka bräda/skidor äta dricka och bara ha det bra! Vilket lyx ;) Och själv är jag all alone med Mirran & Noni.
Därav massa tid till städning och annat skoj för att fördriva tiden haha..
Men i morgon börjar helgen VEEERRRYYY NICE! Helgen är efterlängtad faktiskt!

To do list i helgen:

Bio med Charlie& kidsen
Shopping (Bara lite ;) Kommer gråta blod denna månad med tanke på lönen jag fick)
Hitta snygga tvättkorgar?! (3st)
Tvättstuga :/
Göra om i mina garderober (byta plats på kläder/skor etc.
Träffa friends n family!

Ska göra det som är kvar sen sova brevid min ängel som ligger i våran säng <3

PUUSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar