lördag 26 februari 2011

Behöver fler timmar på denna dag TACK!

God morgon folket. har precis ätit frukost med Mirran & Max (hennes kusin) som sovit över här hos oss. Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig skulle kunna skriva en bok om vad jag tycker och känner,men en viss person är inte värd det.
Inte ens skiten under min sko är denna värd..!!!
Men kvällen mysig iaf ,vi somnade ganska tidigt jag & D. Kollade på tv och snacka lite si bara. Mirran & Max kolla på film & åt lite godis :P
Eftersom Max är här nu så sprack morgon träningen)

Börjar känna mig stressad har många saker jag vill hinna med idag!
Först och främst blir det handla råtta till Mirran. Ja en riktigt råtta har hon önskat sig så ska hon få en. ;)
Sen ska vi shoppa lite små saker hem vi verkligen behöver!Där efter är det kalas hos Mirandas dagis kompis på lekslottet .Vi är väl där en stund innan hon ska hem till sin pappa och efter det hoppas jag hinna med att TRÄNA! Kl 18 är tanken att vi ska hem till min arbets kolleg Robin på en mindre tillställning.Äta &dricka lite och bara hänga =)

Innan dagen kan börja nu ska de diskas ,ut med hunden,Skjutsa hem Max.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar