tisdag 15 februari 2011

DAG 1 STEG 1

Sitter här med laptopen i köket spanar runt på bloggar & fejjan för att se om det hänt nåt roligt idag ;) Är så trött att ögonen går i kors!
Blev ca 3-4 tim sömn i natt men fixade dagen galant och jag själv får säga.
EN BRA DAG IDAG!
Kunde inte sova dels för att jag hade ont och va uppe i varv...men tillslut somna jag iaf. Blir sängen tidigt idag Och inte en minut över kl21 ska jag vara vaken.

Skulle helst av allt vilja gå och sova nu men ICKE SA NICKE!Ska ut på långpromis med hunden el rättare sagt en POWERWALK blir det för oss två!
Ska tvinga mig själv ut .Jag vet låter sjukt men måste tvinga mig själv annars fortsätter jag same shit but different thing" och bara gör ingenting..
Förutom att chilla =P
Så powerwalk idag,gymmet i morgon!!!

PEPPA PEPPA PEPPA!!!

Puss&kram skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar