måndag 14 februari 2011

Folk utan hjärta!!

Kom hem för en stund sen från syrran min sen va jag förbi tumba en sväng.
Är ju alla hjärtans dag så hade köpt choklad och en jätte fint kort till D,med två lotto lappar i.
Va lotto dragning för ons + lörd två veckor framåt.
Vi skulle ju bli miljonärer nu ;)
Tror ni inte jag tappar det nånstans från parkeringen och hem!! Hann komma innanför dörren skulle precis ge det till honom och inser att jag tappat det ur handen!! :(:(

Springer ut letar hela vägen fram till bilen,Letar igenom hela bilen men kuvertet som allt låg i är pust väck!! Så förmodligen har nån hittat det och tagit detta till sig själv. Hjärtlösa idioter!! Om man nu hittar nåt sånt här så kan man väl lämna in det?? säkert nån som trodde det låg pengar i och därför tog det..
folk alltså!!!
Är så irriterad för gick inte ens 5 min innan jag va ute igen så va det borta..
Så blev det med de. Har kvar kopian så får spela om i morgon.
Men själva grejen att han skulle få det här idag ,få läsa de jag skrev.. <3
Blev inte direkt min turdag idag!! STÖRANDE!!

Imorgon back to work iaf! :)

kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar