fredag 25 februari 2011

Så där jah!

Då är denna dag avklarad och avslutad med de roligaste möte jag nånsin haft faktiskt ! Vi hade möte på jobbet där vi körde charader(rollspel) och. vi skulle spela kunder och visa hur vi hanterar dessa i olika sammanhang. Blev lite olika mixar av kundcase. Har skrattat så mycket så att jag nästan kommer få träningsvärk :-)va även intressantat att få kolla hur andra kollegor hanterar saker och även höra deras åsikter! Vi hade våran VD som gäst vilket oxå var väldigt intressant samt givande. Alltid bra att få någon annans perspektiv på saker & ting. Så tummen upp för denna kväll och för detta möte!:-) nu ligger jag i sängen . Dags att sova och ladda för sista dagen på veckan. Sen är de dags att fira helg ! Underbart! Party och tränings planer krockar få se vad jag väljer och hur jag löser det :-P god natt folket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar