söndag 20 februari 2011

sisådär då va denna söndag strax slut..

Blev en sväng ner i bastun och vi blev förvånade över hur stort och fint det va.
Okej är inget "lyx" men fint iaf. Va jätte glad över att ÄNTLIGEN få basta men blev rätt besviken..Bastun ska stängas av kl 21 först men tror dom började stänga av den redan innan.Blev liksom inte riktigt varm och hände nästan ingenting när man kasta vatten på stenarna. TRÅK :/ Ska ringa i morgon och höra om det är nåt fel??
Ny bastu tid bokad nästa söndag igen.

Kommer skriva veckans summering av motion .Mest för min egen del så jag kan gå tillbaka och kolla samt peppa mig själv ;)
Så här kommer det.

VECKANS MOTION:
Måndag: -
Tisdag: Box pass
Onsdag: Powerwalk i skog& terräng"
Torsdag:Spinning + styrketräning (mage/rygg)
Fredag: Vilodag
Lördag: Styrketräning (ben) + långpromenad i skogen.
Söndag. Powerwalk (före frukost)

Så har min första vecka sett ut och börjar nu ladda för nästa vecka :)

Puss och god natt!

2 kommentarer:

  1. hoppas vi ses på ngt av mina pass nästa vecka! kram!

    SvaraRadera
  2. Fan vad duktig du är!
    Men skulle inte du börja träna "lite försiktigt"? ;)

    SvaraRadera