torsdag 17 februari 2011

Steg 2 i rätt riktning...

Har kommit hem för en stund sen från en bra men lite stressig dag på jobbet.
Haft huvudvärk nästan hela dagen.Beror nog på att jag inte ätit nå socker i form av godis,kakor,läsk el andra godsaker på 4dagar nu! Så är nog en "bra" huvudvärk :)
Har även börjat äta CHROM tabletter.Är inte sötsugen alls. Provat förut men sluta? varför vet jag inte.Men nu funkar dom iaf. Tack för tipset Y!

Ikväll står spinning på schemat + köra mage & rygg 30 min.
LADDA LADDA LADDA!
Träningsvärken jag har är INTE att leka med men vill man va fin får man lida pin ;)
Mitt eget fel att jag legat på lat sidan så slut med det nu!

Jag och Ellen har slagit vad om att vi måste träna MINST 2 gr i veckan + en powerwalk.
Har vi inte gjort de tom sista mars ska vi bestraffas med att äta frukost ,lunch,middag på donken i 4a dagar!!! FYFAAAN!
Men klart vi fixar de ;)
Däremot har vi inte kommit på en belöning?? Ellen om du läser..fundera ut nåt ;O
Sen ska vadet fortsätta tom i sommar tycker jag....hehe

puss hej!

2 kommentarer:

  1. belöningen kan vara att käka på sushikungen i fyra dagar ;)

    kom på min spinning på onsdag kl 18:15 =) kram!

    SvaraRadera
  2. Åh ja lät som en bra belöning ;)
    Vore jättekul att komma på ditt spinning pass ska kolla hur jag jobbar på onsdag =) =)

    Kramizz!

    SvaraRadera