fredag 18 februari 2011

Thank GOD its friday =)

Äntligen fredag! Så skööönt!
Varit en hyfsat lugn dag på jobbet .
Slutade tidigare eftersom jag hade en läkatid idag.
Trodde att det skulle bli det värsta besök jag haft i mitt liv...Kändes jätte jobbigt faktiskt.
Men det visade sig bli mitt livs ROLIGASTE och intressantaste läkar besök! :)
Hur sjukt som helst.Har iaf stött på den bästa läkaren hittills och denna kommer jag fotsätta gå till i framtiden.
Lina följde med och höll sällis. Kul att catha upp med henne och hennes mage oxå. Åkte och hämta Mirran från dagis för att äta på donken.
Mirran blev övelycklig!!Inte jag dock eftersom resturang donken va platsen miss Annie tvinga med till på lunchen hahahahahah ;)
Har iaf inte ätit pommes idag ,inte druckit cola ,och inte ätit nån stor fet hamburgare så är rätt nöjd ändå.
Idag blev det en vilodag . Ska träna imorgon +söndag igen)

Have a happy friday ladys n gents!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar