söndag 13 februari 2011

Tiden förändras inte -Vi förändras"

Kollat på en sjuk skräck komedi! Va mer komedi än skräck faktiskt.
En splatter film helt enkelt.Fast kommer inte ihåg vad den heter glömde kolla. Blivit en del såna filmer nu får byta trend hehe ;P

Lite små trött på folk som ska tro en massa saker som inte stämmer överens med verkligheten.Man lägger ihop ett & ett tror att man har rätt men vad folk inte fattar är dom har helt fel! Så roligt hur folk får för sig saker & ting.Men folk får tro vad dom vill.. Intressant att få höra saker bara)
Fast trött på folk oxå som ska ha åsikter om vem eller vilka man umgås med..
Är väl dumt att gå och tro när att man är bättre än nån annan utan anledning..;)
Vore väl enklast om man sköter sitt eget och slutar bry sig om andra..Vad hände har alla hamnat i en jag vill va 15 år igen kris?? Inget illa till er som är 15)
men ni förstår min tanke va?
Jag umgås med mina vänner för att dom är mina vänner för att jag tycker om dom.Inte för att "nån annan" tycker om dom,och därför umgås med dom.Som vissa gjorde i den åldern,och som vissa även gör idag.
Själv har jag inte tid med sånt!

Tvättsuga i morgon förmiddag med Mirran.Bjuder på en bild från sist vi tvätta :)

Kram & Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar