onsdag 30 mars 2011

BITCHES THEY COME AND GO...

Först brydde jag mig inte.Sen blev jag irriterad och förbannad.
Tänkte skriva en facebook status..Haha..
Sen tänkte jag kläcka ett par riktigt SNÄLLA kommentarer ;)Tänkte oxå konfrontera....
Men NOPP!!!

Men kom på att jag bryr mig faktiskt inte.
Ett ord som kommer upp i de här sammanhanget är ju avundsjuka ;)
Tänker inte slösa min energi på folk som inte "GILLAR" mig ,utan kommer göra det på dom jag tycker om och dom som tycker om mig. Har slösat tillräckligt med detta blogg inlägg, skulle vilja skriva och säga så mycket but you people are just not worth it :)


God natt folket säger jag med ett leende på läpparna...


"Hellre kunna mindre och vara engagerad samt ha viljan-En att tro sig kunna allt och bete sig som en idiot"

2 kommentarer: