söndag 6 mars 2011

Bolibompa,skvaller tidning,soffläge ..

Och choklad. Check!

Började må lite bättre efter ett tag.
Mirran fick bestämma middag idag så vi tog en tripp ner till donken. :)
Jag fick i mig en BIGMAC och Mirran åt chicken nuggets .
Inte varit direkt nyttig idag så lika bra att fortsätta linan ut ..höhö
Mår fort lita halvkonstigt ...FRUSTRERANDE! Antingen ska man bli riktigt sjuk el så ska man va helt frisk! Just nu är jag i nåt mellanläge så tar det bara lungt.
Vill inte riskera att bli super sjuk så hoppar träningen fram till tisdag iaf)



Nu ska jag fortsätta hänga i soffan med mirran & D ...

Veckans motion:

MÅNDAG: Spinning 75min
TISDAG: Box 60 min
ONSDAG: En promenad
TORSDAG:Vilodag
FREDAG: Spinning/core 60min
LÖRDAG: Vilodag
SÖNDAG: Vlodag


BYE!

3 kommentarer:

  1. Vilken bra färg det var på texten!
    Inte svårläst alls faktiskt... ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahah ja hålerju på att fixa just nu =P

    SvaraRadera