söndag 27 mars 2011

En bra lördag kväll!



Är fortf bakis. Fyfan säger jag..

Hade iaf en jätte trevlig kväll. Blev att föra hemma hos Ylva. vi korkade upp med vin & cider. Det va jag Ylva Ellen Marre och sist men inte minst så kom Annie dit.
Lite sen som vanligt ;) Vi gjorde oss i ordning innan vi alla begav till stan. Planen va att gå till SOAPBAR eller HOTELLET först men eftersom att klockan började bli mycket åkte vi direkt in till STURES!
Vi va uppskrivna på listan så vi fick gå före kön.Skönt då de va sjuukt mycket folk. Är väl alltid de kan jag tänka mig och så är det ju löningshelg.
Va nice musik inne och blev en sväng in till en av VIP avd oxå.
Lite lugnare och man kunde dansa därinne utan att trängas för de va verkligen JÄTTE MYCKET FOLK! :)

Vid 3-4 kommer inte riktigt ihåg exakt va klockan va men ung då började vi åka hemåt.
Jag somna i bilen och vaknade lagom vid donken i västberga haha! Åt en cheese + att jag nalla av allas pommes och fick i mig resten av Ylvas burgare! Snacka om att va fylle hungrig?? bläää hahah men lika bra att jag åt med tanke på hur jag mått idag, hade nog mått ännu sämre annars.

Nu laga mat och ta de lungt. Sova tidigt ikväll! Tack för en trevlig kväll tjejer fast vissa saknades..

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar