onsdag 16 mars 2011

RASTLÖS!

Gud vad klockan rusar iväg av att inte göra nånting! Har nog haft dom 5 segaste dagarna i mitt liv! Okej dom jag kommer ihåg just nu iaf.
Det har varit fint väder & sol och mitt hjärta har varit näst intill säng liggandes.
Har bara suttit innanför dessa dörrar! Inga långpromenader och ingen träning..
IT SUCKS BIGTIME!
Nu är hon ifs lite piggare efter att ha sovit nästan 3 tim igen och hon har fått i sig både gröt och korvgryta :):):) Glad att hon äntligen ätit.
Fortf feber ligger på 38,4 utan alvedon så den har gått neråt iaf!
Viktigast att hon blir bra nu.

Jag är galet rastlös..Skulle kunna gå 10 mil eller ut och bara springa!!!
Kryper i kroppen . Och nej träna hemma tänker jag inte göra jag vill ut från lägenheten hahahah ;)
Få se om Mr är hemma i morgon kväll då kanske jag kommer iväg på spinning =)

Nu ska vi fortsätta kolla på barnkanalen sen läsa bok.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar