måndag 14 mars 2011

Just nu..


Har jag en dotter med 39,9 gr feber.:(
Hon är kinkig och trött fast hon nyss sovit i nästan 4 tim!! Hon har ingen aptit och vill inte ens ha godsaker och då kan jag säga att min tjej är sjuk på riktigt.
(vid mindre feber och förkylningar brukar iaf choklad mm gå ner ;) )
Hoppas på att febern ska gå ner och ska försöka få i henne glass iaf :/

Tiden har gått fort av att inte göra nånting.. Hade velat jobba i morgon men ser mörkt ut för min del..
Snart en kopp the och en smörgås inget roligare denna kväll..


Mirran- Mamma jag kommer aldrig hitta nån när jag blir stor
Jag- Hitta vem??
Mirran- Nån som blir kär i mig...
Jag- haha kan du ju inte veta förens du blir stor och det är många som kommer bli kära i dig!!
Mirran- Men jag kommer inte bli gift!
Jag- Men mamma är inte heller gift..
Mirran- joooo du och D är visst gifta ni är ju kära i varandra??
Jag- Ja vi är kära men inte gifta,man behöver inte gifta sig för att man är kär
Mirran- Aha! Trodde att man skulle gifte sig när man blev kär..?

Hahah söta tankar min lilla sjukling har om kärleken ;)

Bye!

1 kommentar:

  1. Ha ha underbart !
    Hoppas hon blir frisk snart, kram lotta

    SvaraRadera