måndag 7 mars 2011

Livet blir inte alltid som man tänkt sig"

Är lite av min mormors ord idag .Jag kan inte mer än hålla med. . Det bli verkligen inte som man tänkt sig! Från morgonen tills nu (och hela natten kommer jag vara här hos min mormor) har fixat & donat en massa. kan beskriva dagen med ett ord: Katastrof! Nu är allt lugnare ifs men vi har en hel del framför oss.. Hemtjänst?sjukvård?äldrboende? Begravning?Osv osv. . Det viktiga nu är se till att hon inte är ensam och får i sig sina mediciner . Därför blir jag här tills i morgon. Hann med middag och snabb födelsedgs fika hemma med D & Mirran iaf <3 fira mig får bli nästa helg ,känns bäst så :) Mirran sover hos brorsan inatt ,hon va superglad! Nu ska jag va social med min mummi och tror ni mig om jag säger att det kommer bli en lång natt...?? ! Har sovit sist här när jag va liten...... :s men like always family comes first!! Puss& kram /Missan 27år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar