söndag 6 mars 2011

Med stora tårar och sorg i mitt hjärta"


Så avslutas denna söndag kväll..
Fick ett tråkigt samtal att min ena morbror gått bort . Han bodde hemma hos min gamla mormor och har tagit hand om henne i flera år. Nu är han borta ..
Det här är min andra morbror som går bort hemma hos min mormor. Gör ont i hjärtat att hon ska ha sett två av sina barn gå bort! Ingen ska behöva va med om detta.
Sorgligt..
Begravning nr 2 för i år att komma :(

Jag ska inte jobba imorgon utan ska dit och hjälpa henne sen får vi se hur vi gör .Hon klarar sig inte ensam just nu. Dåligt samvete för jag inte träffat min mummi på så länge fast hon bor så nära. ush ångest.
Imorgon blir det städa fixa laga mat baka koka kaffe och bara umgås med mormor min .Invänta resten av familjen dit sen..

Så mycket tankar.Har verkligen en stålmormor .Hon har gått igenom så mycket i sitt liv .Varit med om krig död sorg,lycka,familj,kärlek,och mera död och sorg.
Även ett flertal hjärtinfarkter har hon klarat av .
Ska ta vara på den tid som finns kvar med henne.

Blä vart så ledsen. Skulle vilja skriva en hel bok . men men ...

Nothing lasts forever.

BYE!

2 kommentarer: