lördag 26 mars 2011

Shopping DRAMA och snart party ;):)

What a day säger jag bara! Blev inte riktigt efter de tidsschemat jag tänkt mig och min plan gick åt skogen. Men efter mycket om och men lämnade jag Mirran till slut hos sin pappa.Hon får vila upp sig där nu och umgås med honom :)
Åkte sen in till stan. Mycket folk och KAOS! Puuuuhhhh! Nu vet jag varför jag shoppar i stan så sällan speciellt på lönings helg.

Blev iaf ett par G-STAR jeans ,ett par tröjor + glajjer från GINA TRICOT,läppglans från H&M . Sen va de dags att åka hem och få i sig mat.

Blev lite "drama" with the GIRLS.. Haha så blir det när för många tjejer har för olika ¨åsikter..Hmmm ;)
Men Ellen är här nu,Sen blir det upp till Ylva för förkrök innan vi alla ska in till STAN! Få se vart alla hamnar då inget är spikat ännu..??! ;)

The Night is on...

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar