måndag 25 april 2011

Älska landet!

Så underbart att det är sol och att värmen är här och mer är på väg! Jag kan frysa så mycket att jag mår dåligt, så är riktigt skönt att kunna gå ut avslappnad.
Nu har vi precis ätit sen frulle här hemma . Jag kokade risgrynsgröt som är Mirrans favvo :)
Ok min oxå ;)
Vi ska åka och fira min mormor som fyller 86 år. Ska bli trevligt!
Resten av dagen har vi inga planer.. Vet iaf att jag kommer spendera dagen ute i SOLEN!
Träning eller powerwalk blir de ikväll sen ;P

Vi hade underbart väder i SMÅLAND oxå. Vi va inte där så länge men det va mys iaf.
Det blev åka fyrhjuling, GRILLA, gå lång promenader,träffa nära & kära , sitta i solen och läsa en bokn och bara chilla.
Jag vet läsa bok kanske låter hur boring som helst,men för mig är det riktigt skönt att ha mobilen avstängd och bara ta de lugnt! Dessutom gillar jag att läsa verklighets baserade böcker, kan inte sluta när jag väl börjat .Så den boken jag hade med mig läste jag ut . :)
Sammanfattat har vi haft de jätte nice! Jag älskar verkligen landet!!

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar