tisdag 26 april 2011

Ett SORGLIGT avslut..

Blev det på denna kväll. Syrran ringde mig precis när vi hade käkat middag ,hon behövde hjälp med sin katt Tintin. Han har varit borta en vecka men kom hem idag skadad.
Han kunde inte äta och munnen va öppen/sne hela tiden och tungan hängde ut .
Tintin jama , jama och jamade.... Så jag åkte hem till syrran plocka upp han och Ninni på vägen sen för att åka till hennes jobb. Där hjälpte dom till med att avliva han ;( Fanns ingen annan räddning så nu är han borta...
Hela munnen/käken va bruten så troligtvis hade han blivit påkörd!?
Jag kunde inte vara med inne är så KÄNSLIG för sånt här och hade nog börja störtböla , så jag gick ut i stället :( :(
Det gick iaf lugnt till och han somna in fint .Ska ringa syrran snart.... bläää på det här.

Övrigt en bra dag på jobbet ,hann med en trevlig middag hemma och lite mys med Mirran.

Måste ta igen min förlorade dag så kl 04.30 ska jag ut... OCH RÖRA PÅ FLÄSKET!

Bye!


1 kommentar:

  1. Vilket fläsk??
    Sov du istället och ta det måttligt med träningen! ;)

    SvaraRadera