fredag 1 april 2011

Fredag!

Hemma just nu. Samlar krafter för att åka ner till Tumba C med Mirran och handla lite. Skulle gärna gå och sova för är bara liiiiiite trött =p men icke sa nicke! Blir fredagsmys och lite gott idag. Är så godis sugen och Mirran tackar nog inte nej haha :) varit fullt upp på jobbet som de ska! Men idag gjorde jag en grej som inte får hända ... Försov mig när jag skulle öppnat!!! Fick ringa en kollega i panik men blev inte bra iaf . Det öppnades försent thanks to me så jag va nog inte populär idag .... Kan säga att de va ett slag på fingrarna och vill inte va med om detta igen .. Paaaaniiiiik morgon! :/ Övrigt går mina tankar till Cilla , Annie och alla jannicas nära och kära! RIP jannica!<3 <3 Så sorgligt och tragiskt .. Ill hope u find a better place girl <3 Nu åka och handla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar