lördag 30 april 2011

LOVLEY DAY!

Har varit på lång promenad med Noni(hunden) i skogen. Så skönt ute! Ska dricka mig en kopp te och ladda upp mig efter min stora frukost för SPINNINGEN som Suzan håller kl 12 i Huddinge hallen . Ska bli skitkul!

Hade väl tänkt att hinna va ute i solen lite sen innan det är dags att åka hem till Robin & hans tjej för valborgs grillning! (Robin är n kollega från jobbet ) Blir jag D som åker dit och några andra kommer oxå :)
Har inte bestämt mig ännu för alkohol eller inte..?? Är så mycket skönare att köra bil men vore gott med ett par drinkar ;) Vi ska nog samåka med N från obbet men vet inte om jag nu ska dricka hur vi gör??? hahah alltid planering i sista stund.. ;P
Men allt löser sig,. :)

Dags att åka nu . Önskar er en fin valborg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar