söndag 17 april 2011

sol ELEFANT & MYS!

Sitter och drömmer mig bort om ett par nya skor jag vill ha. As läckra peeptoes..
Få se om det blir en shopping runda på lunchen i morgon. SCORETT är min destination.. ;)

Dagen idag har bjudit på Sovmorgon till kl 12, SOL ,fått hem Mirran, middag på Kolgrillen (rönninge) jätte mysigt och gott!
Latte, och snart POWERWALKA med hunden om det inte kommer nåt roligare förslag på denna söndag kväll. Just nu kryper de inte kroppen så nåt måste jag göra! :)

Skumt att man vissa dagar känner sig som en ELEFANT och andra dagar så smidig & slimmad..??!
Idag är iaf en sån där elefant dag .. !! Spegeln som alltid annars är min bästa vän , är inte de idag då vi inte riktigt är överens..

Hoppas ni haft en underbar helg! PÖÖSSS








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar