tisdag 19 april 2011

The weather is sweet...

Solen skiner,varmt väder så himla nice! En släng av solen vore inte helt fel ..
But iam not feelin good! Sjuk,trött ,sliten,dåsig . Ångest för att jag inte mår bra.
Normalt att få ångest så fort man är dålig??! Blä. Gör mig galen när de man planerat inte blir av. . minuter känns som timmar ,timmar känns som dagar. segt.

Tummen NER för :
-Att påsken inte alls kanske blir som den skulle
-Att mina skor jag ville ha kanske inte finns kvar i helgen!!
-Att en grej jag ville göra inte blir av och väntan på att få göra de kan bli lång lång lång...

Den här motvinden kan fan komma fortare än man hinner blinka ..Men rätt vad de e så är det medvind igen .. I just have to wait. :)

And for u bitches min blogg är min blogg . Som en dagbok . Jag skriver om de jag känner för. När jag vill hur jag vill.Glatt humör som pissigt humör. ENKELT.

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar