torsdag 19 maj 2011

BRA FÖR SJÄLEN"

Springa är bra för själen..
Finns en hel del annat som är det oxå ;) Blev en jogging tur på ca 4km .
Därefter körde vi styrka med egna kroppsvikten.
Knäböj,utfall,armhävningar ,situps i olika former. Total träning 1 timme.
Skönt som fan och fick ny energi =)=) Hade kunnat ta ett varv till på 4 km men det tar vi på söndag ;) Så underbart att träning rensar ens tankar och att man kan bli på så bra humör ?! Jag blir de iaf.

Behöver shoppa oxå! Finns lite MÅSTEN att inhandla.

-Löparskor
-tränings toppar
-PROTEIN pulver
-Eyeliner & läppglans
-Fler fler shorts!
-Vita plagg,klänning,kjolar etc. Vitt är så snyggt på sommaren!
Få se när en shopping dag hinns med.

Imorgon är det fredag och helgen börjar! (Efter jobbet :) )
Blir baka kakor,storstäda,träffa friends n family .Och självklart hoppas jag på mycket mycket sol !! Ni oxå va??! ;)


Mirran har mått bättre men klaga på magont på eftermiddagen :/ Hon gick och la sig tidigt och borde mår bra i morgon. F*n har varit förbannad hela dagen på det som hände men nu är det som de är. ( Kommer ta upp denna händelse med rektorn till hennes förskola)
Vi satsar på jobb & dagis imorgon iaf.

Sleep tight folket! Dags för sängen.. //M






2 kommentarer:

  1. Åh 4 km va duktig du är. Jag gick 2 km och sen sprang jag 2 km innan jag fick jordens jäkla håll.

    SvaraRadera
  2. Man kan andas bort hållen ,det har jag fått lära mig och det funkar! :)
    Andas in och töm lungorna på luuuuuft!

    På söndag tänkte jag satsa på 8kms rundan få se hur det går.....

    SvaraRadera