fredag 6 maj 2011

SOLEN SKINER...Men jag har bara regn hos mig .

Fan säger jag hade verkligen behövts på jobbet idag .Men no can do .Hemma med Mirran.
Hon är ifs pigg som en nötkärna idag febern börjar gå ner men är inte klassad för att gå till dagis. Thats the problem ..
Men får tänka att nästa vecka blir en BRA VECKA!

Idag är det begravning för JANNICA. Tankar till dig Cilla & Verros!!
Tankar till alla andra som stod henne nära,familj med vänner <3<3
Även till dig min Annie <3<3
Önskar jag hade kunnat gått dit med dig och ta farväl av henne. .

En av mina bästa kompisar gick bort vid 19 års ålder (2006) Hon gick bort i cancer. Känslan att förlora sin bästa vän och behöva gå på hennes begravning va obeskrivlig. Tänker på henne ofta .
Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta ..

Idag är en fin men så sorglig dag ..Det är med en klump imagen jag säger
VILA I FRID JANNICA...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar